Linnea Firsching - Isadora i Hotell Gyllene knorren

Det finns ingen fakta om Linnea för att Hotell gyllene knorren var hennes första TV- inspelning. Men deta hittade jag.



Linnea påstår själv att hon är helt olik sin karaktär, både till utseende och personligheten. Hon anser att Isadora har färgstarka kläder men att de inte riktigt speglar hennes personlighet.
- Jag känner att jag är lite mer sprallig och lite gladare än Isadora, säger Linnéa Firsching, men mina egna kläder är nog lite mer normala.

Linnéa fick rollen genom en audition på hennes kompis skola. Hon gick dit för skojs skull men hade såklart ändå förhoppningar på att få rollen. Turen var på hennes sida, och huvudrollen var hennes.

Hon trivdes bra med sina medspelare, men det blev mycket pluggande under inspelningen. Men det var det värt.

Hon rekommenderar att alla tar chansen och söka till roller även om det känns som om chanserna är väldigt små.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0