Mamma Astrid och melitta

Ni som såg dagens avsnitt såg ju att Astrid och melitta kom tillbaka :) jag visste inte att melitta skulle komma tillbaka så det var en glad överraskning och hon hade fått barn. Undrar om det är Måns barn, brevbäraren från första filmen som melitta blir tillsammans med ;) jag blir lila glad varje gång nån gammal kommer tillbaka! Men jag tycket att det börjat gå till överstyr nu med alla grottor och olika rum och greven som kom tillbaka. Jag gillar inte alls denna julkalender lika mycket som den förra men den går ju att kolla på. Och vad tycker ni om att man måste ha sett den första för att förstå vissa delar som att skådespelarna kommer tillbaka och de pratar om dioda och greven och det? Jag tycker att det ska va lite mindre sånt så att de yngre förstår men annars är det super kul att de kommer tillbaka :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0