Dagens dialog

Dagens dialog kommer ifrån Dieselråttor och sjömansmöss och det är när Lucky kloett och DOm calsone ska läsa vad som står krivet på en vägg nere i kloakerna.
 
Lucky: Nå, vad står det här nu då?
Don calsone: Jag? Det var ju du som sa att du kunde läsa!
Lucky: Ja, jag kan läsa, men det var du om skröt med hur många stäver du kunde!
Don calsone: Men förstt får man lära sig stäverna, sen får man lära sig läsa!
Lucky: Du pratar som om du är alldeles snurrig. Men okej då, vad säger alla de här stäverna då?
Don calsone: förbjudet att bada
Lucky: Haha, förbjudet att bada, det var det dummaste jag har hört!
Don calsone: Du som är så himla duktig, vad står det då?
Lucky: Ja det står... tillåtet att prutta. Ja tillåtet att prutta udda dagar mellan nio och kvart över sju
Don calsone: Eh nej, nej erkänn, du kan inte läsa?
Lucky: Det är de här förbaskade stäverna som ställer till alltihop!
 
Jag kan inte sluta skratta när Lucky säger ' tillåtet att prutta' ;)
 
 
 
 
Spola till 1:27 så kommer dialogen jag skrev :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0