Jag har blivigt nominerad!



http://jojjjjohs.se/ har nominerat mig till Julaward! :D Gissa om jag vart glad!!! :D

1. Varför började du blogga?
För att jag vill testa, alla andra bloggade ju och jag tyckte det verkade kul ;P

2. Vilka bloggar följer du?
En massa olika. Bland annat Keela.se, Adaras.se, Emelies Christmas, Julbloggen och Astrid Lindgren stjärnor.

3. Favoritfärger?
Röd, lila, svart och vit.

4. Favortifilm?
Oj.. Tusenbröder! och Håkan Bråkan, såklart ^^

5. Vilka länder drömmer du om att besöka?
Grekland och England!
~~~
Dessa två bloggar nominerar jag:

1. Julkalendrar
Din blogg är ny för iår och jag är glad att du starta den, och att jag hittade den. Din blogg handlar om en av dom sakerna jag värdesätter mest med julen, nämligen julkalendrar!

Kommentarer
Postat av: Emelie - Emelies Christmas

Kul att du följer mig! :)

2011-12-10 @ 22:46:08
URL: http://emelieschristmas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0